Reforma javnog informisanja: prolazno vreme
Prijave za predugačke reklame na TV-u najčešće zastarevaju
.jpg?thumbId=30442&fileSize=16921&lastModified=1437655058000&contentType=image/jpeg)
Generalni sekretar Regulatora elektronskih medija (REM) Nenad Janković kazao je da to telo podnosi i na hiljade prekršajnih prijava zbog prekoračenja dužine reklamnog bloka, ali da te prijave u sudu najčešće zastarevaju i da se zbog zastarelosti po njima ne postupa...
detaljnijeGlavni zaključci sa okruglog stola Reforma javnog informisanja: prolazno vreme

Nezavisno udruženje novinara Srbije uz podršku Fondacije za otvoreno društvo organizovalo je 4. jula, okrugli sto „Reforma javnog informisanja: prolazno vreme“ čiji je cilj bio da široj javnosti prikaže trenutno stanje reforme medijskog zakonodavstva...
detaljnijeDržava i medijska reforma

Državu treba razvlastiti i svesti njenu ulogu na zaštitu javnog interesa kroz sufinansiranje projekata na javnim konkursima...
detaljnijeMesto građana u medijskim reformama

Građani i njihove potrebe su samo alibi različitih mišljenja oko neophodnosti medijskih reformi i konkretnih rešenja, ali su potpuno isključeni iz aktivnog učešća u ovom procesu...
detaljnijeReforma u zaustavnom vremenu

Pitanje je, iako je Nacrt zakona o informisanju ostao na „liniji“ ključnih zahteva iz Medijske strategije, ko će od medija, zbog ovolikog kašnjenja, dočekati novo medijsko zakonodavstvo...
detaljnijeTržišna ravnopravost i medijske reforme

Punih 13 godina mi slušamo istu, odnosno sličnu priču, a tek posle 11 godina dobijamo Medijsku strategiju kao krovni dokument...
detaljnijePosledice kašnjenja donošenja zakona: javni interes i projektno finansiranje medija u 2014

Ukoliko ne bude ubrzan rad na donošenju medijskih zakona, ukoliko ti zakoni ne budu u potpunom skladu sa ranije usvojenom Medijskom strategijom i ukoliko na vreme ne budu utvrđeni mehanizmi koji će omogućiti njihovu punu primenu, Srbija će izgubiti još jednu priliku...
detaljnije