Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Trninić: B92 nije bila samo tabla, bili su ljudi
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

26. 02. 2020.

Autor: R. D. Izvor: Danas

Trninić: B92 nije bila samo tabla, bili su ljudi

Bogovi marketinga koji vraćaju B92, vraćaju tablu koju su skinuli pre nekoliko godina, izgazili, popljuvali i dali sve od sebe da je više nema. I toliko su bez nje bili uspešni, da je sad vade, ispravljaju, brišu, spremni da se njom ponose. Neka im tabla. B92 nije bila ta tabla, bili su ljudi, kaže za Danas novinarka Suzana Trninić, kometarišući to što je menadžment O2 odlučio da toj televiziji vrati nekadašnje ime, B92.

„Zoran Mamula, Biljana Vujasinović, Antonela, Mrkić, Milić, Daša, Brankica, Husović, Kosanić, to je B92. A to se ne vraća, ističe  Trninić.

Politički analitičar Boban Stojanović, u izjavi za Danas, kaže da O2 nije izgradio nikakav brend niti su postali prepoznatljiva televizija.

„Bezličnog su imena, a ovo vraćanje na B92 je pokušaj da sa marketinške strane tu televiziju na neki način podignu. Ali to nije jedini razlog, siguran sam da i politička odluka stoji iza toga, i u tom smislu je zanimljiv tajming, neposredno pred predizbornu kampanju. Verovatno će pokušati da, s jedne strane, privuku jedan deo gledalaca tim nazivom. S druge, da povrate rejting možda i u nekakvim međunarodnim krugovima, s obzirom da je B92 bila poznata televizija profesionalnog rada..“, ocenjuje Stojanović.

Za kulturološkinju Aleksandru Bosnić Đurić vraćanje na nekadašnje ime B92 je „još jedna u nizu manipulativnih strategija kojom se služe režimski i prorežimski mediji“.

„U ovom slučaju moglo bi se govoriti i o tendencioznoj zameni identiteta, odnosno o uzurpaciji onoga što je nekada značio B92 i svakako je reč o nekoj vrsti učitavanja značenja kojom bi od jednog medija koji očigledno nije utemeljen u objektivnom i nezavisnom informisanju i nema nameru da to ikada postane, zapravo pokušava da ovim drugačijim imenovanjem ili uzurpacijom imena sebe sada predstavi na drugi način“, navodi ona za Danas.

Politički analitičar Cvijetin Milivojević kaže za Danas da oni koji sada žele da probude uspomenu na staro ime su oni isti koji su ga ukinuli.

Meni je asocijacija na B92 pozitivna, ali na dve vrste novinarstva, jednog prepotopskog, vremena utopizma, entuzijazma i elana devedesetih godina, i onog B92 koji nažalost nije uspeo da se snađe u novim vremenima koja su došla posle 2000, iako je tada imao jednu vrstu podrške demokratskih vlasti. Da ne govorimo o proizvodnom delu redakcije, koji je ostao ostavljen i zapostavljen a u jednom trenutku i izdan od strane novih vlasnika… Ovi koji sada žele da probude uspomenu na staro ime su isti oni koji su ga ukinuli, jer je prodaja B92 faktički označila i početak njegovog kraja“, navodi Milivojević.



Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten