Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Najslušaniji Prvi program Radio Beograda
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

29. 06. 2005.

Izvor: Beta

Najslušaniji Prvi program Radio Beograda

Beogradska agencija Strateški marketing saopstsila je danas da je istraživanje koje je sprovela od 16. do 22. maja na uzorku od 1.826 ispitanika pokazalo da je pojedinačno najslušanija radio stanica u Srbiji Prvi program Radio Beograda.

Učešće Prvog programa Radio Beograda u ukupnom radijskom auditorijumu iznosilo je 5,78% (u oktobru 2004. bilo je 6,26%).

Na drugom mestu nalazi se Radio S sa 4,56 odsto učešća u radijskom auditorijumu (u oktobru 4,25%). Treci je Radio B-92 sa 4,51 odsto (u oktobru 3,60%).

Slede Radio Pinku sa 3,45% (u oktobru 2,46%) Radio 100 sa 1,26% ( u oktobru 0,92%) i Beograd 202 sa 0,98% (u oktobru 1,59%).

Po ukupnom broju slušalaca, koji predstavlja drugi parametar pozicije jedne radio stanice, na prvom mestu je takođe Prvi program Radio Beograda sa ukupno 982.000 slušalaca u nedelji u kojoj je istrazizvanje sprovedeno.

Po ovom kriterijumu slede B-92 sa 753.000, Radio Pink sa 556.000 i Radio S sa 549.000 slusalaca za nedelju dana.

Strateški marketing je osporio tumačenja pada i porasta slušanosti pojedinih radio stanica koja su se pojavila u medijima početkom ove nedelje, a u kojima je navođen rejtig radio stanica u pojednim gradovima.

U maju je merena slušanost lokalnih stanica sa teritorije Beograda, Novog Sada i Nisa, ali samo na teritoriji ovih gradova. Njihova slusanost u opstinama koje se granice sa ovim gradovima, ovoga puta nije bila obuhvaćena merenjem.

Istražvanje iz oktobra 2004. godine, sa kojim se porede rezultati iz maja 2005, obavljeno je na skoro četiri puta većem uzorku (6.826 ispitanika) i obuhvatilo je neuporedivo veci broj gradova (više od 25), navode u Strateškom marketingu.

"Primera radi, za Radio 021 iz Novog Sada navedeno je da je pao za 55 odsto. Uzmu li se samo podaci za Novi Sad koji su uporedivi, vidi se da je pad daleko manji (17 odtso), a sabere li se udeo u auditorijumu oba programa ove stanice (Radio 021 i Beat box radio), vidi se da je doslo do ukupnog porasta slusanosti od 5 odsto u odnosu na oktobar 2004. godine", navodi agencija.

"Poređenja o padu, odnosno porastu slusanosti lokalnih radio stanica u istoj ravni sa stanicama sa nacionalnom i regionalnom pokrivenosću nisu metodoloski ispravna, jer majsko istraživanje nije obuhvatilo kompletnu teritoriju na kojoj se ove stanice mogu slusati", navodi Strateški marketing.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten