Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  Suluda ideja o gašenju "uzora u Srbiji"?
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

12. 02. 2005.

Izvor: Danas

Na poslednjoj sednici SO Sokobanja nije usvojen izveštaj o radu Soko televizije

Suluda ideja o gašenju "uzora u Srbiji"?

Niš - Urednik informativnog programa Soko televizije u Sokobanji Predrag Stevanović rekao je juče da lokalna vlast (SPS, SRS i DSS) "ima suludu ideju" da zatvori ovu medijsku kuću, ali da u tome neće uspeti. "Na poslednjoj sednici Skupštine opštine zamenik predsednika opštine Danijela Vasiljević (DSS) je kazala da Soko televiziju treba "pustiti niz vodu".

Takvo izlaganje se moglo shvatiti samo kao najava njenog gašenja.Na njen predlog, većina odbornika nije usvojila izveštaj o radu naše televizije za prošlu godinu, a za nastavak skupštinske sednice najavljeno je formiranje Upravnog odbora televizije, u koji će ući predstavnici SRS, SPS i Grupe građana Miliša Dinić. Moje mišljenje je da postoji suluda ideja o zatvaranju Soko televizije, koju je DSS najavio, a radikali bi trebalo da je realizuju", rekao je Stevanović.
Na poslednoj sednici SO, održanoj prošle srede, protiv izveštaja o radu Soko televizije za prošlu godinu glasala je većina odbornika (SPS, SRS, DSS, GG Miliša Dinić), dok su za izveštaj glasali odbornici DS, G17 i PSS. Prema izveštajima medija, zamenik predsednika opštine Vasiljević je ocenila da su "svi mediji u Srbiji pod nečijom šapom", a predsednik odborničke grupe DSS Aleksandar Milenković precizirao da je Soko televizija "pristrasna". Zamenik predsednika opštine Danijela Vasiljević je demantovala tvrdnje da se zalaže za gašenje Soko televizije, dodajući da je i sama godinama radila u toj medijskoj kući. Prema njenim rečima, na sednici je samo "emotivno i sa žaljenjem" govorila o stanju u Soko televiziji", koje nije dobro, što se odražava i na njen program.
"Naravno, nikome, a pogotovu ne meni, ne pada na pamet da ugasi Soko televiziju. Ja sam sa gorčinom rekla da je zbog situacije u toj kući moguće da nekome od nas "pripadne čast" da se oprosti sa njom, misleći da joj u profesionalnom smislu više nema spasa. Ta televizija je od medija koji je bio uzor u Srbiji, postala kuća bez ozbiljnog programa, u kojoj rade četiri novinara i tri urednika. Kreativnost i maštovitost Soko televizije ubili su oni koji su bili na vlasti od 5. oktobra 2000. godine, uglavnom iz DS", rekla je Vasiljević za naš list.
Prema njenim rečima, od 2000. godine ova kuća je doživela "veliki profesionalni pad", koji se ogleda i u tome što njen Upravni odbor nije usvojio čak ni programe rada za 2003 i 2004. godinu. "Stoga nije bilo logično usvajati izveštaj o radu za 2004. godinu, za koju nije postojao ni osnovni plan rada", zaključila je ona. Prethodni režim u Srbiji do 2000. godine dva puta je zatvarao TV Soko, a urednik televizije Nebojša Ristić, 1999. osuđen je na godinu dana zatvora zbog lepljenja plakata "Otpora" i "Fri pres in Srbija".

 Z. Miladinović

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten