Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

12. 02. 2005.

Izvor: Večernje novosti

Slobodan Reljić glavni i odgovorni urednik NIN-a

Trn u peti “Insajdera”

Reagujući na intervju Vladimira Bebe Popovića dat nedeljniku Vreme u kome se kaže da su protiv njega “kampanju osmislili dvojica dugogodišnjih saradnika Jovice Stanišića: Aleksandar Tijanić i Bratislav Grubačić uz pomoć glasila službi Evrope i NIN-a” glavni i odgovornik urednik NIN-a Slobodan Reljić kaže:

- NIN je u “Insajderu” Popoviću trn u peti odavno. U vreme “Sablje” smo objavili tekst u kome smo pitali otkud se pojavio Vladimir Beba Popović kao čovek koji “brifuje” medije kad je bilo poznato da ga je Đinđić, zbog kampanje  koju je on vodio protiv B92, mesecima pre atentata uklonio iz Vlade. 

Beba se tim logičnim pitanjem našao toliko pogođen da je tužio NIN. Javno je tvrdio da je laž da je Đinđić nekim stranim dipolmatama rekao da ga je uklonio.

Onda je, javnost se ta seća, američki ambasador Vijijam Montgomeri došao u redakciju NIN-a i potvrdio naše navode: Đinđić je njemu rekao da je Beba “na sluzbenom putu”. Beba je posle izgubio i sudski spor sa NIN-om.

Proverive činjenice, dakle, nisu nešto čega se on drži. Ali je zato u intervjuu sarajevskim “Danima”, koji smo i mi preneli, pronašao da su NIN “fašističke novine”. Sada je u Vremenu našao da smo “glasilo službi”. Šta da se kaže? Uvek će biti onih koji će lajati na NIN, ali NIN prolazi. 

S.R.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten