Naslovna  |  Info  |  Vesti  |  50 najmoćnijih u medijima u Srbiji
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

14. 01. 2013.

50 najmoćnijih u medijima u Srbiji

Ko vlada srpskim medijima.

 

1 ŽELjKO MITROVIĆ

Vlasnik “Pink medija grupe” koja obuhvata četiri televizije, radio, satelitske i digitalne sisteme, muzičku i filmsku produkciju, filmske studije, aviokompaniju… Nema toga ko tako ume da napravi novac u medijima kao Željko Mitrović (45), čiji zaštitni znak - Televizija Pink - ove godine navršava 20 godina od osnivanja. Za tih 20 godina, Mitrović se nepogrešivo držao samo jedne maksime - ništa ne uspeva tako dobro kao uspeh. Uvek u potrazi za najbržim modelom uspeha, odbacivao je prezrive komentare tvrdeći da nije njegovo da „obrazuje narod, jer to treba da radi RTS, koja ubire pretplatu“.

Ako izdrži ovu, Aleksandar Tijanić će sledeće godine zaokružiti deceniju na čelu državne Radio-televizije Srbije. Mada je mnogima teško da mu to priznaju, nekadašnji britki kolumnista uticajnih nedeljnika širom Jugoslavije i čak
ministar u jednoj lošoj vladi, pravi je televizijski mag. On je kao generalni direktor od RTS-a napravio najgledaniju televiziju u zemlji. RTS uspešno pokriva sve - od kulture, informisanja, obrazovanja, do sporta, talenat šou programa, domaćih serija i estrade. Od preuzimanja funkcije 2004. godine do danas, Aleksandar Tijanić je vratio poverenje gledalaca u državnu televiziju. Sve to ne pomaže pred činjenicom da RTS - prema rečima samog Tijanića - nema para da preživi ovaj februar. Mesečno mu je za funkcionisanje potrebna dotacija Vlade od tri miliona evra. To je, ujedno, i njegov najveći neuspeh jer nije uspeo da se izbori za održiv sistem finansiranja RTS.

3 DEJAN JOCIĆ (9)

Direktor Prve srpske televizije. Otkad je u martu 2010. godine stao na njeno čelo, ova stanica, ranije Fox TV, velikom brzinom penje se ka vrhu gledanosti, najviše zahvaljujući domaćim, turskim i indijskim serijama. Punim pogotkom može se smatrati serija “Sulejman Veličanstveni”, ali i domaće serije “Folk” i “Budva na pjenu od mora”. Veoma je popularan i muzički šou program “Prvi glas Srbije”. Sa najavljenom “Prva Records” muzičkom produkcijom pokušava da se izbori za liderske pozicije u svetu muzičkog šou-biznisa. Dejan Jocić je rođen u Nemačkoj i ima veliko iskustvo u TV industriji. Karijeru je započeo 1992. godine na sportskom kanalu nemačke televizije DSF kao producent sportskog programa.

4 FLORIJAN FELS (1)

Glavni izvršni direktor za centralnu Evropu kompanije „Ringier Axel Springer“ koja je najveća medijska kuća u Srbiji i godinama je jedna od finansijski najuspešnijih firmi u zemlji. Dnevni list „Blic“ su najčitanije novine u
Srbiji, a internet portal Blic.rs je najuticajniji sajt u zemlji sa 45 miliona poseta i 211 miliona pregledanih stranica mesečno. Tu su i dnevni listovi „24 sata“ i „Alo“, tiražni nedeljnici „Blic žena“ i „Puls“, kao i nedeljnik NIN i magazin „Auto Bild“. Florijan Fels je od 2010. godine generalni direktor „Ringier Axel Springer Media AG“, vodeće multimedijalne kompanije u centralnoj i istočnoj Evropi, koju su osnovale kompanije „Ringier AG“ iz Ciriha i „Axel Springer AG“ iz Berlina. U 2012. godini realizovao je preuzimanje 75 odsto akcija portala Onet.pl, vodeće onlajn platforme u Poljskoj, čime je za manje od dve godine postojanja kompanija ostvarila planirane ciljeve u oblasti onlajn poslovanja.

5 DRAGAN ŠOLAK (5)

Predsednik Upravnog odbora kompanije SBB od koje nema moćnijeg kablovskog operatora u Srbiji. Čak i u ovim kriznim vremenima, kompanija se širi i napreduje, pa je, prema podacima, jedna od najbrže rastućih TV i telekomunikacionih operatora sa porastom prihoda od 20 odsto na godišnjem nivou još od 2007. godine. Kompanija SBB - Srpske kablovske mreže najveći je operator digitalne i analogne kablovske televizije i širokopojasnog interneta u Srbiji, a uspeli su da posao prošire na polje fiksne telefonije. SBB je i najznačajniji operator satelitske televizije u regionu, prisutan u šest zemalja sa takozvanom Total TV platformom.

6 MANOJLO VUKOTIĆ (15)

Od kako je pre više od 12 godina prvi put imenovan za generalnog direktora i glavnog urednika svih izdanja kompanije „Novosti“, gotovo da nije bilo godine u kojoj Manojlu Vukotiću nisu prognozirali da mu je to poslednja na čelu ove medijske kuće. Vukotić, međutim, ta predviđanja, zahvaljujući sposobnosti da napravi dobre novine, uvek demantuje. Uzgred, posle prošlogododišnjih izbora, i pobednici i poraženi isticali su „Novosti“ kao list koji je zaista objektivno pratio predizbornu kampanju.   

7 VESELIN SIMONOVIĆ (6)

Kao glavni urednik sa najdužim stažom u jednim novinama u Srbiji, Veselin Simonović već 15 godina uspešno vodi „Blic“ koji je godinama najčitaniji i najuticajniji dnevni list u zemlji, ali čije informacije i analize pažljivo prate i članovi diplomatskog kora i predstavnici međunarodnih institucija. Od pre dve i po godine na čelu je prve integrisane redakcije u ovom delu Evrope koja, osim „Blica“, obuhvata besplatne novine „24 sata“ i internet portal
Blic.rs, najposećenije onlajn izdanje u Srbiji. Uprkos kriznim vremenima, Simonović uspeva da održi integrisanu redakciju u vrhu srpske medijske scene.Predsednik je Upravnog odbora Asocijacije medija Srbije koja okuplja najveće
novinsko-izdavačke kuće.

8 DRAGAN ĐILAS (7)

Važi za jednog od najmoćnijih ljudi u srpskim medijima, što duguje činjenici da je suvlasnik “Multikom grupe”, u čijem je vlasništvu „Dajrekt medija“, koja se bavi kupoprodajom oglasnog prostora. Političku moć koju je imao kao gradonačelnik Beograda i potpredsednik sada već opozicione Demokratske stranke, ojačao je preuzimanjem liderske pozicije u stranci od Borisa Tadića. I pre toga važio je za nekoga ko, iako formalno bez uticaja na medije, može da ga ostvari ako to želi. U prošloj godini je njegova stranka izgubila vlast, a u javnosti se sve češće spekuliše o mogućoj promeni u Beogradu gde je Đilas suvereno vladao prethodne četiri godine. Ova dva faktora mogla bi umnogome da promene njegov uticaj na medije.

9 SRĐAN ŠAPER (8)

Prvi čovek „Meken grupe“ i njen osnivač. „Meken“ je vodeća kompanije za pružanje usluga u oblasti tržišnih komunikacija u regionu u okviru koje danas posluje više specijalizovanih agencija u osam zemalja. Stariji ga se sećaju kao začetnika muzičkog pravca novi talas 80-ih godina prošlog veka, sa grupom „Idoli“. Stručnjak za tržišne komunikacije, dobitnik brojnih domaćih i međunarodnih nagrada za svoj stručni i kreativni rad. Prošle godine dobio je nagradu za istrajnost marketinške misli i priznanje „Grand Slam“ za izuzetan doprinos razvoju srpskog i regionalnog advertajzinga, a dobitnik je nagrade za životno delo UEPS-a. U svetu marketinga nalazi se više od 25 godina, a učestvovao je i u kreiranju brojnih političkih kampanja. Važi za jednog od ljudi bliskih bivšem predsedniku Srbije i bivšem lideru DS Borisu Tadiću, ali više nije član Predsedništva DS.   

10 ROBERT ČOBAN (10)

Jedan je od osnivača i predsednik „Kolor pres grupe“ koja se može pohvaliti najvećim brojem periodičnih izdanja kako na teritoriji Srbije, tako i BiH i Makedonije. Prema podacima ABC Srbije, od 20 najprodavanijih magazina u 2012. godini, čak 15 njih izdaje „Kolor pres“, a rekordnu posetu tokom prethodne godine imao je CPG portal, zvanična veb prezentacija „Kolor presa“. U odnosu na 2011. godinu zabeležen je rast od čak 56 odsto. U toku 2012. pokrenuli su ukupno 15 novih izdanja u celom regionu i ugasili sedam. 

11 IVAN STANKOVIĆ (32)

Vlasnik marketinške agencije “Komunis” i jedan od ovdašnjih najboljih marketinških stručnjaka i autor zapaženih i nagrađivanih reklama. Napisao je knjigu “Kakodakologija”, koja spada u udžbenike popularnog marketinga. 

12 GORDANA PREDIĆ (-)

Poznata novinarka, autorka brojnih intervjua, nagrađivanih dokumentarnih emisija i svojevremeno veoma uspešne autorske emisije VIP. Državna je sekretarka u Ministarstvu kulture, ali istovremeno i portparol Socijaldemokratske partije Srbije od osnivanja stranke 2009. godine. Predaje istoriju u obrazovnom sistemu „Ruđer Bošković“ i profesorka je programa međunarodne mature (IBO).

13 SLAVICA ŠIMIĆ (20)

Vlasnica je agencije „Media haus“, koja na tržištu trenutno zauzima treću poziciju po obimu zakupa medijskog prostora, a bavi se i ustupanjem prava za najgledanije sportske i zabavne programe iz domaće produkcije, istraživanjem tržišta, analizom ponašanja potrošača, aktivnostima konkurencije... 

14 MIRA GLIŠIĆ SIMIĆ (41)

Posle godina srpskonemačkog dvovlašća u najstarijoj medijskoj kući na Balkanu, generalna direktorka kompanije “Politika novine i magazini” Mira Glišić Simić ostala je jedino ovlašćeno lice u ovoj medijskoj kući. Novi suvlasnik kompanije “Ist medija grupa” nije imenovao zamenika generalnog direktora, bez čijeg potpisa nije mogla da se donese nijedna ključna odluka. Samim tim ovlašćenje Mire Glišić Simić sada su mnogo veća. Ova kuća je posle više godina prvi put poslovala sa dobitkom. 

15 OLjA BEĆKOVIĆ (22)

Punih 20 godina Olja Bećković utiče na kreiranje javnog mnjenja u Srbiji kroz uglednu i uticajnu televizijsku emisiju „Utisak nedelje“. U odabiru gostiju trudi se da opravda zadatu temu. Iako goste provlači kroz sito i rešeto, na čemu se zasnivaju dinamika i zanimljivost emisije, nikad ne prelazi liniju pristojnosti i poštovanja ličnosti sagovornika. Udruženje novinara Srbije nagradilo ju je nedavno priznanjem za uređivanje „Dimitrije Davidović“. 

16 MIROSLAV BOGIĆEVIĆ (-)

Suvlasnik “Politike” i vlasnik “Novog magazina”. U početku je Miroslav Bogićević tvrdio da nije vlasnik “Politike” . Istina je, međutim, isplivala na površinu kad je Aleksandar Vučić otkrio da je prvi čovek “Farmakoma MB” kupio
50 odsto akcija “Politike” kao uslugu Demokratskoj stranci. Prema Vučićevim rečima, “Farmakom” je na taj potez bio prinuđen, a pored “Politike“, kupio je i potraživanja „Večernjih novosti“ i novosadskog „Dnevnika“. Ranije se o Bogićeviću spekulisalo i to da je pokušavao da postane vlasnik NIN-a. 

17 BRANKICA STANKOVIĆ (21)

Autorka emisije „Insajder“ na TV B92 godinama se bavi najosetljivijim društvenim temama koje u Srbiji niko nije bio spreman da otvori. Zbog toga je mnogi smatraju najhrabrijom novinarkom u Srbiji. Prećeno joj je više puta smrću, zbog čega je i dalje ima danonoćnu zaštitu policije. Prošlu godinu obeležilo je emitovanje serijala „Insajder“ pod nazivom „Patriotska pljačka“. U njemu su izneti brojni dokazi o tome kako već godinama, po raznim osnovama, iz budžeta Srbije za Kosovo odlazi u proseku 650.000 evra dnevno, i to bez ikakve kontrole. 

18 SANDA SAVIĆ (-)

Već skoro dve godine radi na profesionalizaciji i osavremenjivanju programa RTV Vojvodine kao programska direktorka. Na RTV je promenjen gotovo ceo uređivački tim, a redakcija je pojačana novim ljudima, među kojima ima i onih sa kojima je Sanda Savić dugo godina sarađivala na B92, gde je radila 17 godina. 

19 BRANKA ĐUKIĆ (47)

Glavna i odgovorna urednica novinske agencije Tanjug od leta 2009. godine, prva koja je na to mesto postavljena na osnovu javnog konkursa. U Tanjugu je prethodno radila i kao skupštinski izveštač, novinar političke rubrike, dežurni urednik i urednik spoljnopolitičke redakcije. 

20 DRAGAN BUJOŠEVIĆ (18)

Glavnog urednika dnevnog lista „Politika“ mnogi su već videli kako odlazi sa tog mesta nakon što su na izborima pobedili naprednjaci. To se, međutim, nije dogodilo. Promenili su se, doduše, suvlasnik „Politike“, kao i ovlašćenja
direktorke ove medijske kuće, što bi možda moglo da utiče i na promenu Bujoševićevog statusa. I dalje na Televiziji „Prva“ vodi emisiju „Stav Srbije“. 

21 SRĐAN ĐURIĆ (16)

Vlasnik agencije za odnose sa javnošću i konsalting “Olaf& Mekatir”, koja je postala deo evropske konsultantske mreže „Pleon“ i već nekoliko godina je u vrhu kada je u pitanju PR. Tokom prošle godine Đurić se okušao i kao pisac zapažene knjige priča “Helikopter mog ćaleta”. 

22 VLADIKA PORFIRIJE (27)

Savet Republičke radiodifuzne agencije (RRA), kojem je vladika jegarski Porfirije na čelu, u 2012. godini zaista je iskoristio deo svojih ovlašćenja kada je oduzeo frekvenciju Televiziji „Avala“ zbog dugovanja preko 300.000 evra. 

23 SANDRINA ANDIĆ (-)

Vlasnica producentske kuće „MBK prodakšen Srbija“. Zajedno sa kolegama sa fakulteta osnovala je svoju prvu producentsku kuću u Berlinu, gde je živela i radila 21 godinu. Već četiri i po godine sa istom firmom realizuje jedan od najgledanijih šou-programa „Ja imam talenat“ u Srbiji i „Idol“ u Makedoniji. 

24 MANjA GRČIĆ (31)

Već dve godine je na čelu Televizije B92. Sa njenim dolaskom na direktorsku poziciju počela je i promena programske koncepcije te televizije, koja je do tada bila bazirana uglavnom na informativnim sadržajima. U pokušaju da podigne
gledanost televizije, akcenat je stavljen na sport i komercijalne sadržaje. Pre B92 , Manja je radila na Televiziju „Pink“ kao direktorka firme „Media System“, bila je zamenik direktora „Foks televizije“ nakon čega je karijeru nastavila u Sloveniji kao direktorka nacionalne televizije TV3 Slovenia.

25 LjUBICA MARKOVIĆ (23)

Direktorka kompanije „Beta Press“, u okviru koje se nalazi jedna od najuticajnijih novinskih agencija Beta, u čijem je osnivanju 1994. godine učestvovala. Svojevremeno je bila dopisnik Tanjuga iz Rima i jedan je od osnivača Foruma za međunarodne odnose pri Evropskom pokretu u Srbiji. 

26 DRAGOLjUB ŽARKOVIĆ (23)

Glavni urednik nedeljnika “Vreme” već dugi niz godina važi za jednog od najboljih poznavalaca ovdašnjih političkih prilika. Kao takav, čest je gost raznih tribina i televizijskih emisija, a novine koje uređuje, iako skromnog tiraža, jedne su od najboljih u ponudi srpskih političkih nedeljnika. 

27 ZORAN ANĐELKOVIĆ (28)

Osnivač “Radija S”, najslušanije radio-stanice u našem etru. Nekadašnji ministar u vladi Mirka Marjanovića i dugogodišnji funkcioner SPS, Zoran Anđelković danas je predsednik Skupštine akcionara „Železnice Srbije”.
Vlasništvo nad “Radijom S” preneo je na majku Ljubinku Anđelković. 

28 SRBOBRAN BRANKOVIĆ (30)

“TNS Medium Gallup”, na čijem je čelu Srbobran Branković, bavi se istraživanjem tržišta, javnog mnjenja i medija i deo je tri velika svetska lanca u toj branši: “TNS Group” i “Gallup International Association”, a od novembra 2008. i član “WPP Kantar Group”. Bio je vođa velikog broja istraživačkih projekata za domaće i strane klijente. Pored knjige “Serbia In War With Itself”, objavio je veliki broj tekstova o javnom mnjenju, tranziciji, političkoj kulturi, kao i o uticaju medija na izbore u Srbiji.

29 SRĐAN BOGOSAVLjEVIĆ (29)

Po obrazovanju matematičar, Srđan Bogosavljević je od 1996. na čelu “Ipsos stratedžik marketinga”, jedne od najpoznatijih domaćih kompanija koje se bave istraživanjem javnog mnjenja. Od 1993. je profesor na predmetu statistika na Univerzitetu u Beogradu. Uoči drugog kruga predsedničkih izbora istraživanja ove agencije ukazivala su na ubedljivu pobedu Borisa Tadića, ali je pobedu odneo Tomislav Nikolić. 

30 LjILjANA SMAJLOVIĆ (38)

Predsednica Udruženja novinara Srbije, bivša urednica dnevnog lista “Politika” i stručnjak za međunarodne odnose. Radila je u Americi, a zatim novinarsku karijeru nastavila u „Evropljaninu“. Nakon gašenja „Evropljanina“ i Ćuruvijinog ubistva, prelazi u NIN, koji kasnije takođe napušta. 

31 VUKAŠIN OBRADOVIĆ (-)

Od 2010. godine predsednik Nezavisnog udruženja novinara. Upamćen je kao osnivač lokalnog nedeljnika „Vranjske“, koji je od 1994. pa do 2000. bio jedini nezavisni medij na jugu Srbije. Njegov profesionalni rad je vrednovan i nagradama koje nose imena velikana ove profesije: „Dušan Bogavac“, „Jug Grizelj“ i „Stanislav - Staša Marinković“.

32 MILICA MITROVIĆ (35)

Programski direktor Televizije “Pink” i supruga Željka Mitrovića, koji je više puta isticao kako ona ima „urođenu intuiciju i talenat da prepozna koji programi mogu biti gledani, a koji ne“. Prema istraživanjima, Televizija “Pink” je ove godine najgledanija komercijalna televizija. 

33 ZORAN SEKULIĆ (36)

Zoran Sekulić je osnivač i direktor prve privatne novinske agencije u Srbiji Foneta. Prethodno je bio novinar agencije Tanjug i Radio Beograda 202. Iako najmanja od tri domaće agencije, Fonet uspeva da opstane i posluje sa profitom. 

34 ALEKSANDAR TIMOFEJEV (26)

Direktor i glavni i odgovorni urednik Radio-televizije Studio B još od 2007. godine. Čitavu deceniju pre toga proveo je na RTV B92. gde se posebno istakao kao autor i voditelj emisije “Timofejev”. Od Studija B napravio je solidnu gradsku televiziju koja više ne trči trku sa emiterima koji pokrivaju celu teritoriju Srbije. 

35 ALEKSANDAR TOJČ (33)

Medijska kuća „Adria Media Serbia“, čiji je vlasnik Aleksandar Tojč, u svom portfoliju ima 12 svetski poznatih časopisa. Ova kuća štampa licencna izdanja kao što su „Mens Helth“, „Story“, „Lisa“, „Elle“, što je svrstava među vodeće izdavače magazina u Srbiji. Zapošljava više od 100 ljudi. 

36 DEJAN VUKELIĆ (45)

Glavni urednik dnevnih novina “Alo”. Uspeo je da tokom protekle godine listu “Alo” obezbedi status najprodavanijih dnevnih novina. Pre ove pozicije bio je i glavni urednik besplatnih dnevnih novina “24 sata”. 

37 ZORAN JANKOVIĆ (14)

Vlasnik producentske kuće “Košutnjak film”, koja je prošle godine realizovala popularnu seriju na RTS “Nepobedivo srce” i film “Šešir profesora Vujića”. U Televiziji Beograd radio je od 1978. do 1994. i realizovao više od 400 emisija i devet igranih filmova. U producentskoj kući „Komuna“ bio je od 1994, a 2005. osniva „Košutnjak film“.

38 NEBOJŠA SPAIĆ (34)

U vremenima kada digitalni mediji sve više zauzimaju medijski prostor, Nebojša Spaić je kao glavni i odgovorni urednik NIN-a odlučio da modernizuje taj list. Od 2001. do 2003. godine Spaić je bio glavni i odgovorni urednik Radio Beograda 202, a od 2005. je konsultant za medije i potom suosnivač Agencije za biznis i medija konsalting.

39 DUŠAN VLAOVIĆ (-)

Direktor novosadske kompanije „Dnevnik Vojvodina pres“, koja izdaje “Dnevnik”, najuticajnije vojvođanske dnevne novine, a prema podacima Agencije „Scan“, druge su po čitanosti u Novom Sadu. U 70 godina dugoj istoriji lista „Dnevnik“ Vlaović je direktor sa najdužim mandatom. Član je Upravnog odbora Asocijacije medija i potpredsednik Fudbalskog kluba Vojvodina. 

40 RUŽICA MEVORAH (44)

Već godinama Ružica Mevorah, glavna i odgovorna urednica „Blic žene“, uspeva da održi taj ženski nedeljnik na samom vrhu po čitanosti i tiražu. Tajna njenog uspeha je u tome što „Blic ženu“ neprestano osvežava i menja, pažljivo prateći želje, potrebe i probleme žena u Srbiji. Novine uređuje sa merom, stilom, bez tračeva, zadiranja u privatnost, promovisanja površnosti ili ulepšavanja stvarnosti. Čitateljke to znaju da cene i uzvraćaju vernošću.

41 DUŠAN MITROVIĆ (-)

Više od deset godina glavni je menadžer „Dan grafa“, jedine medijske kompanije u Srbiji čiji su vlasnici novinari. „Dan graf“ ima angažovan Konferencijski centar, dobro profilisanu izdavačku delatnost i – najvažnije – izdaje uticajni politički dnevnik „Danas“.Prošle godine „Danas“ je obeležio 15 godina izlaženja, a upravo su ga novinari srpskih glasila (u anketi Statusa) proglasili za list godine. 

42 DRAGAN MARKOVIĆ PALMA (-)

Iako se zvanično na čelu TV „Palma“ nalazi sin predsednika Jedinstvene Srbije Dragana Markovića, Dalibor Marković, malo ko veruje da se uticaj oca političara - prvog čoveka Jagodine - zaustavlja baš na ulaznim vratima jagodinske televizije. Osnovana 1997. godine, ova televizija je od tada do danas ugostila mnoge srpske političare, ali joj je glavni zaštitni znak ostala narodna muzika i lik Dragana Markovića, zvanog Palma, čiji se politički govori prenose in ekstenzo. 

43 ZORAN PANOVIĆ (-)

Glavni i odgovorni urednik dnevnih novina “Danas”, u kojima radi od osnivanja lista 1997. godine. Jedan je od najboljih kolumnista, koji jednako vešto analizira političke, društvene, kulturne i sportske fenomene. Autor je više
knjiga. 

44 MARKO SOMBORAC (40)

Karikaturista neiscrpne duhovitosti i talenta. Svakog radnog dana na trećoj strani „Blica“ osvane njegov politički strip-komentar koji detronizuje političare, ismeva estradu, gura prst u oko slabostima nacije. Uz njegove stripove lakše podnosimo sve nepodnošljiviju stvarnost i lakše varimo ozbiljne ljude koji odlučuju o našim životima. Somborac je uradio i prvi crtani film za portal blic.rs, koji je samo prvog dana prikazivanja pogledalo blizu 50.000 posetilaca. 

45 DRAGANA SOLOMON (42)

Godinama je na čelu Odeljenja za medije misije OEBS u Srbiji. Dragana Solomon učestvuje u svim značajnim medijskim dešavanjima kao jedan od najrelevantnijih sagovornika o stanju medija u zemlji. Zagovornik je uvođenja evropske
regulative u oblasti medija. 

46 BORISLAV MILjANOVIĆ (46)

Posle izlaska iz „McCann grupe“, Borislav Miljanović formirao je novu grupaciju agencija za poslovno komuniciranje „Represent Sistem“, čiji je generalni direktor. „Reprezent Sistem“ zastupa najveće svetske PR mreže „Veber Shandwick“, Londonske škole za odnose s javnošću i izraelske „E socie“. Pre ulaska u marketinške vode bio je duže od deset godina novinar i urednik brojnih medija. Član je upravnog odbora Američke privredne komore u Srbiji, nadzornog odbora Društva Srbije za odnose s javnošću i Naleda i nekoliko drugih poslovnih asocijacija. 

47 NADEŽDA GAĆE (-)

Poznata novinarka koja je svojevremeno bila na čelu i Nezavisnog udruženja novinara Srbije, a danas je glavna i odgovorna urednica beogradskog nedeljnika „Novi magazin“. Nadežda Gaće je dugo radila i kao urednica TV Beograda,
sarađivala s ljubljanskim „Delom“, jugoslovenskom televizijom „Jutel“, pisala za „Borbu“, „Našu borbu“ i list „Danas“. 

48 DRAGAN J. VUČIĆEVIĆ (-)

Posle tabloida „Kurir“ i nedavno ugašenog dnevnog lista „Pres“, Dragan J. Vučićević je posle izbora 2012. godine učestvovao u pokretanju i trećeg dnevnog lista “Informer”. Kao i prethodne novine, i ove imaju “specifičan” pristup
informacijama. „Informer“ je za relativno kratko vreme ostvario zavidni tiraž, koji je, prema nekim procenama, preko 40.000 primeraka. Vučićević je na kablovskom kanalu „Pink 2“ počeo da vodi emisiju „Teška reč“.

49 ALEKSANDAR RODIĆ (50)

Sin Radosava Rodića, vlasnika dnevnih novina “Kurir”. Preuzeo je rukovođenje listom posle hapšenja njegovog oca, a ove godine je bezuspešno pokušao pokretanje još jednog tabloida “San”, koji se ugasio posle samo dva meseca
izlaženja. 

50 DUŠAN RADULOVIĆ (-)

Direktor Radio Beograda. Radio je kao novinar u brojnim redakcijama: „Vreme“, „Evropljanin“, BBC svetski servis, Radio Slobodna Evropa, B92, ali najduže u Radio Beogradu 1. Pisao je i za „Indeksovo radio-pozorište“ sredinom
osamdesetih, smišljao radio-emisije od kojih se neke i dan-danas pamte.

Nema komentara.

Ostavi komentar

NUNS zadržava pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni na veb sajtu.
Neće biti objavljivani komentari koji sadrže govor mržnje, pretnje, uvrede i psovke.
Očekujemo da tekstovi budu pravopisno i gramatički ispravni.
Komentari objavljeni na ovom veb sajtu predstavljaju privatno mišljenje njihovih autora a ne zvaničan stav NUNS-a.

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten