Vesti

10. 05. 2005. Dnevnik

POLITIČKA ŠTAMPA ILI GLASNE IDEJE?

- Nekadašnja jugoslovenska inteligencija osetila je 1968. godine da studenti mogu da proture ideje koje ona kroz zvanična državna glasila nije mogla, te su listovi poput “Indeksa” i “Studenta” u to vreme poslužili kao politička štampa - ocenio je novinar “Vremena”...

detaljnije

10. 05. 2005. Večernje novosti

OPSTAJU SAMO TRGOVCI

Svih osamdeset dvoje zaposlenih u listu “Borba” juče je obavešteno da su, odlukom Upravnog odbora društva Poslovni klub “Borba”, proglašeni za tehnološki višak...

detaljnije

10. 05. 2005. Beta

Članovi Agencije nisu predloženu po zakonu

Udruženje za zaštitu prava korisnika telekomunikacionih usluga "Telekobra" optužilo je danas Vladu Srbije da nije poštovala zakon kada je predlagala članove Upravnog odbora (UO) Republičke agencije za telekomunikacije...

detaljnije

10. 05. 2005. Beta

Jubilej najstarijeg radio programa za građane SFRJ

BERLIN - Svečanošću u zgradi Zapadnonemačkog radija (WDR) u Kelnu večeras će biti obeležena 35. godišnjica početka emitovanja "Radio Foruma", prvog radio-programa na jugoslovenskim jezicima u Nemačkoj...

detaljnije

10. 05. 2005. Beta

Javna rasprava o seksizmu u medijima i marketingu

NOVI SAD - Socijaldemokratski klub i fondacija "Fridrih Ebert" sutra će u Novom Sadu, povodom predloga zakona o reklamiranju, organizovati javnu raspravu "Seksizam u medijima i marketingu"...

detaljnije

10. 05. 2005. Politika

Kardinal osuđen zbog predajnika Radio Vatikana

Rim-Italijanski sud osudio je kardinala i direktora Radio Vatikana zbog zagađivanja atmosfere snažnim elektoromagnetnim talasima sa predajnika tog radija, prenose svetske agencije...

detaljnije

09. 05. 2005. Danas

Seminar o komunikaciji lokalnih samouprava i medija

Komunikacija lokalnih samouprava sa medijima radi uključivanja građana u kreiranje budžeta bila je tema dvodnevnog seminara koji je juče završen na Paliću...

detaljnije

09. 05. 2005. Kurir

Vlasnik "Tajmsa" kupuje 3. kanal

Australijski magnat Rupert Mardok, vlasnik tabloida "San", list "Tajms" i televizija "Skaj" i "Foks", kupuje 3K.....

detaljnije

09. 05. 2005. Danas

KURIR I SRPSKI NACIONAL PREDNJAČE U KRŠENJU ETIKE

Beograd - Najviše tekstova u kojima nisu poštovani etički standardi tokom aprila je bilo u Kuriru i Srpskom nacionalu. Glas javnosti, Blic i Politika su pravila profesije kršili mnogo ređe, a najmanje takvih slučajeva u prošlom mesecu je registrovano u Večernjim...

detaljnije

09. 05. 2005. Blic

MINISTARSTVO NENADLEŽNO ZA FREKVENCIJE

Za treći kanal RTS-a ostavljeno je više od 300, a za bivši „Ju info“ 25 frekvencija, što otvara moguću sumnju zbog tolikog broja frekvencija...

detaljnije

NUNS bilten

Prijavite se na naš bilten